Elevator-talen - 3 - Udvidet udgave - BrainFood n´ Soulfood - Blog - Dann-Sommer.dk

3. ELEVATOR-TALEN – UDVIDET UDGAVE – I

Hár du allerede fået din grundlæggende elevator-tale på plads nu ?

Hvis ikke … ? – Så, læs her omkring, hvorledes du får din grundlæggende elevator-tale på plads og træner denne :

Hvis ´Ja´ :

– Well, så er du nået ganske langt, og dermed at du måske også er klar til at kunne gøre din elevator-tale ´skarpere´ og præsentere den i en ´udvidet udgave´.

I den udvidede udgave af elevator-talen er præsentationen af dine ydelser tydeligere og skarpere, dvs. at dit budskab fremstår mere klart og præcist.

Dette kan du fex gøre ved at tilføje ordet ´allerhelst´ i H-modellen *), som flg. :

  • HVAD – Hvad tilbyder jeg – allerhelst ?
  • HVEM – Hvem tilbyder jeg – allerhelst – mine ydelser/produkter til ?
  • HVOR – Hvor tilbyder jeg – allerhelst – mine ydelser/produkter – geografisk ?
  • HVORLEDES – Hvorledes tilbyder jeg – allerhelst – mine ydelser/produkter ?

Samt, et par andre muligheder du også kan overveje :

  • HVAD III – Hvad er jeg allerbedst til ?

Dvs, hvad er mine niche-kompetencer eller mine ´Unique Selling Points´ (USPs) ?

  • HVEM II – Hvem vil jeg allerhelst gerne møde ?

Dvs, hvilken beslutningstager/beslutningstager-profil, helt konkret, vil jeg allerhelst kunne få en aftale med ?

Gør dét – prøv dét – fordi, det virker … !
– og, har du selv nogle erfaringer hermed, så hører jeg gerne herom –

Læs mere om ´Elevator-talen´:

Note :

#elevatortale #præsentation #networking #markedsføring #marketing #PersonligBranding #business #erhverv #DannSommer #BrainFoodnSoulFood

Artiklen er oprindeligt publiceret af Dann SommerMikronet.dk i jan2008 :

*) Læs mere om´H-Modellen´ :

Sådan træffer du gode valg som virksomhedsejer – Fra ´Ide´ til ´Produkt´ – Start med “H-Modellen”

Læs også:  Introvertambassadøren - Dann Sommer - En ´netværkshistorie´ - Del 1/2
1,013 views
2021-02-27T16:39:44+00:00